sábado, 28 de noviembre de 2015

THE GRIMM BLUES BROTHERS

Hola a tothom!!
Aquest matí he anat amb el peque a "La Font de Mimir", una llibreria de barri petita i familiar que poc a poc s'ha anat convertint en un d'aquells comerços imprescindibles al barri. Hi pots trobar de tot i sempre bon assessorament. Ofereixen diverses activitats per a petits i grans. Si viviu a Nou Barris o a prop (o no tan a prop però un dia passeu per allà) us aconsello que passeu a visitar-la.
Doncs bé, avui, com us deia, hi he anat a escoltar un conte de la mà de'n Santi Rovira, un fantàstic narrador, animador i músic que dóna un toc molt personal als contes que explica. Fa participar pares i fills i crea un ambient súper agradable. Només us diré que fins i tot el meu peque ha cantat! I això que té un sentit del ridícul més gran que el Taj Mahal...Doncs bé, vaig descobrir el Santi precisament a La Font de Mimir fa un parell d'anys i em va encantar, així que quan vaig veure que avui hi era de nou, no m'ho he pensat dos cops! (I per sort avui els astres s'han alineat favorablement per tal que el meu angelet accedís a la proposta! Un festival!).
El conte d'avui es deia "The Grimm Blues Brothers" i m'ha encantat perquè ens ha explicat el conte de la Blancaneus a ritme de Rithm and Blues. A més, em sembla genial la idea d'apropar un estil de música com és el blues als més petits. No tot ha de ser el "Sol solet" (que també està molt bé) però estan molt més preparats per obrir les seves petites/grans ments a moltes més coses de les que els adults sovint pensem.
En fi, que ha estat un plaer tornar a retrobar el Santi! Si teniu ocasió de veure'l, no us ho penseu! Els vostres peques us agrairan i a vosaltres us encantarà.


Aquí teniu els germans Grimm disfressats com els Blues Brothers (per cert, que avui he descobert que no eren germans de sang, sino de blues).



Us deixo els links de La Font de Mimir i del Santi Rovira a la pàgina de "et pot interessar" (també hi podeu arribar-hi clicant directament sobre els links d'aquesta entrada).

Fins aviat!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario