viernes, 4 de noviembre de 2016

KIT DE PROTECCIÓN EDUCO

Hola a tothom!!
Avui vull parlar-vos d'una troballa que he fet a través d'instagram que em sembla molt interessant.
Es tracta del "Kit de protección Educo" de www.educo.org. Educo és una ONG que actua a favor de la infància des de fa més de 25 anys.


És un material fantàstic destinat a detectar i prevenir possibles abusos, violència, bullyng, ciberbullyng....totes aquestes situacions de les quals tant sentim a parlar i que tant ens preocupa als que tenim criatures que poguessin patir-les.

És un manual senzill, directe i molt pràctic, ja que ens dóna eines per tal que informem i eduquem de manera adequada els nostres fills per tal que no en siguin ni víctimes ni autors.
A més, proporciona bibliografia, enllaços, protocols d'actuació, telèfons d'ajuda i un seguit d'informació molt útil.

El Kit ve en versió física i online i presenta un per nens entre 6 i 9 anys i un altre per nois i noies de 9 a 12.
Està il·lustrat per mammasutra, una il·lustradora fantàstica. De fet, va ser a través del seu perfil d'Instagram que vaig descobrir el Kit.
Us el recomano molt! Jo tinc la versió online i m'estic plantejant adquirir la versió física perquè trobo que és més pràctica.

Com diuen ells, el perill és allà on menys ho imaginem i podem ajudar-los a evitar-lo. No  podem allunyar els nostres petits (i no tan petits) del món. Els hem d'ensenyar a protegir-se per tal que puguin gaudir-lo amb llibertat.

Fins aviat!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario